Het registreren lukt niet

/

Wil een foutmelding maar niet weggaan? Of krijg je niet eens een foutmelding te zien of heb je geen activatie e-mail ontvangen? Op deze pagina vind je de meest voorkomende problemen tijdens het registreren en wat je er aan kunt doen.

Er is al een gebruiker actief op dit netwerk

Deze melding krijg je als er al iemand in jouw huishouden of op jouw IP een account heeft. Het is niet mogelijk om meerdere accounts per huishouden of IP te hebben. Klik hier voor meer informatie.

This service is only available in The Netherlands and Belgium

Wij accepteren alleen leden woonachtig in Nederland of Belgiƫ. Krijg je deze melding en je gebruikt de browser Opera, zorg dan dat Opera Turbo uit staat. Ontvang je deze melding en ben je gewoon woonachtig in Nederland of Belgiƫ, neem dan contact op.

Het ingevulde e-mailadres is ongeldig

Controleer goed of je geen typefouten hebt gemaakt in je e-mailadres. Blijf je deze melding ontvangen? Neem dan contact op.

De gekozen gebruikersnaam is al in gebruik

Iemand heeft deze gebruikersnaam al gebruikt en daarom kan deze niet nogmaals gebruikt worden. De kans is groot dat je al geregistreerd bent onder deze gebruikersnaam maar het bent vergeten. Weet je het wachtwoord niet meer? Vul dan je e-mailadres of gebruikersnaam in op de wachtwoord vergeten pagina om een nieuw wachtwoord in te stellen.

Ik heb geen activatie e-mail ontvangen?

Volg de stappen in deze (klik) handleiding om jouw account te activeren.

Mijn foutmelding staat er niet tussen

Neem dan contact op, wij helpen je graag verder met het registreren.

Gerelateerde vragen
Niet wat je zocht

Heb je een vraag, aarzel niet en contact met ons op. Wij zullen jouw vraag dan zo spoedig mogelijk beantwoorden.