Ik heb geen activatie e-mail ontvangen

/

Het niet ontvangen van een activatie e-mail kan verschillende oorzaken hebben. Door de onderstaande stappen door te lopen kun je alsnog jouw account activeren.

Stap 1: Wacht tenminste 10 minuten

Het kan voorkomen dat de e-mail vertraging heeft opgelopen bij het versturen. Door tenminste 10 minuten te wachten weet je zeker dat de e-mail niet correct ontvangen is.

Stap 2: Zoek in de SPAM, ongewenste e-mail en prullenbak

Soms belanden e-mails in een andere map dan postvak in, bijvoorbeeld in de prullenbak of in de SPAM map. Bekijk deze mappen, misschien is de activatie e-mail per ongeluk daar beland.

Stap 3: Registreer jezelf opnieuw

Door jezelf opnieuw te registreren zal een nieuwe activatie e-mail verzonden worden. De kans is groot dat deze wel aankomt. Heb je meer dan één e-mailadres? Probeer dan eens een ander e-mailadres.

Stap 4: Contact opnemen

Als de voorgaande stappen niet hebben geholpen kan het support team handmatig een account voor jou aanmaken. Dit kun je doen door contact op te nemen met het support team. Vermeld in het formulier de gewenste gebruikersnaam, voornaam en het land waarin je woont, een wachtwoord is niet nodig.

Gerelateerde vragen
Niet wat je zocht

Heb je een vraag, aarzel niet en contact met ons op. Wij zullen jouw vraag dan zo spoedig mogelijk beantwoorden.